Tuesday, January 31, 2017

CONTEST | MENANGI PERCUTIAN KE SURIA RESORT






Nurul Syahirah: Kenapa anda nak bercuti di Suria Resort?

Saya: 
(S)aya nak ada kenangan di sini.
(U)lang-ulang makan, pantai dan tidur.
(R)elaks dan bercuti sebaik-baiknya.
(I)dea yang bagus buat masa ini di mana memberi saya kebahagiaan.
(A)dalah simbol kebebasan.

(R)ehat daripada dunia kesibukan,
(E)sklusif bagi orang macam saya yang sukakan percutian,
(S)ekarang ni jugak saya pack barang dan pergi ke sini. 
(O)rang macam saya kena hidangkan mata dengan keindahan alam macam Cherating.
(R)eward paling terbaik untuk saya,
(T)ak pernah pergi Suria Resort. Jadi nak menang sebab nak rasa pengalaman baru di Suria Resort. 












1 comment:

  1. wahhh.. kreatif nye awak.. hehehe.. suka baca ayat tu ^^


    ni senarai peserta ye :D save the date 7/2/2017
    http://www.syahirahvaliant.com/2017/01/senarai-peserta-menangi-percutian-ke.html

    ReplyDelete